Veelgestelde vragen

FAQ/Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De levertijd is afhankelijk van het product en de beschikbaarheid, maar er kan rekening worden gehouden met een periode van 1 tot 15 dagen. Onze producten worden rechtstreeks van de leverancier naar u verzonden. Door dit unieke
bedrijfsmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en
kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan onze
concurrenten.

De verwachte levertijd is verstreken, waar blijft mijn bestelling?
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd
geleverd. Helaas komt het soms voor dat een bestelling vertraging
oploopt in het leveringsproces. U kunt de status van uw bestelling
controleren via de track & trace link die u van ons per e-mail heeft ontvangen.
Heeft u 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan
contact met ons op.

Waar kan ik mijn track & trace code vinden?
Wanneer uw bestelling is verwerkt en verzonden sturen wij uw track & trace
code naar u op via de e-mail. De verwerking van uw bestelling duurt maximaal 24 uur.

Wat zijn de verzendkosten?
Bij ons betaalt de klant geen verzendkosten. Verzenden is altijd gratis.

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling. Wat moet ik doen?
Niet tevreden met uw bestelling? Het spijt ons zeer en we horen graag
wat we kunnen doen om u tevreden te stellen. Stuur een e-mail naar
info@glimr.nl met uw toelichting en we zullen het zo spoedig mogelijk oplossen.