Ruilen & retourneren

Ruilen & retourneren

Indien u niet tevreden bent met uw bestelling heeft u altijd het recht
deze te retourneren.

Retourneren
Als u niet tevreden bent over de door u bestelde artikelen dan heeft u de
mogelijkheid om deze binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Stuur
het ingevulde retourformulier samen met de factuur mee met de zending.
Indien dit formulier niet volledig is ingevuld kunnen we de retouraanvraag
niet in behandeling nemen.
Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of
omruiling moet het teruggestuurde product in originele staat zijn en het dient voorzien te zijn van labels en etiketten om geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om
geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de
artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.
Vraag uw retourformulier aan via onze klantenservice.

Terugbetalingen
Zodra het product in ontvangst is genomen zal het product zo snel mogelijk
geruild worden of zal het aankoopbedrag binnen 7 dagen op uw bankrekening
teruggestort worden.

Te laat of missende terugbetalingen

Als u binnen 7 dagen nog geen teruggave heeft ontvangen, controleert u eerst opnieuw uw bankrekening. Indien het bedrag nog niet is ontvangen, kunt u contact opnemen met uw creditcardmaatschappij of met uw bank. Het kan namelijk enige tijd duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij uw terugbetaling officieel heeft overgeboekt, in verband met de verwerkingstijd.
Indien de bovengenoemde stappen zijn ondernomen en er nog geen sprake is van terugbetaling, neem dan per e-mail contact op met onze klantenservice.

Voorwaarden retourneren
- Bij het retourneren van uw artikel bent u verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten. Verzendkosten worden niet door ons vergoed.

- Producten als ondergoed, lingerie, panty's en verzorgingsproducten
vallen niet onder het retourbeleid van Glimr  i.v.m. hygiëne.
Deze producten kunnen dan ook niet geretourneerd worden en zullen
niet in behandeling worden genomen.

- Voorzie de retournering van een track en trace code (eigen kosten)

- Het retourformulier dient uitgeprint in het pakket te zitten

- Het product dient in ongebruikte staat opgestuurd te worden

- Het product dient in originele verpakking aangeleverd te worden

- Het product wordt gecontroleerd op schade die door toedoen van de
klant is toegebracht, het opsturen van een beschadigd product door
eigen toedoen wordt dan ook niet in behandeling genomen.

Indien u nog vragen heeft over uw retourzending, dan kunt u ons per e-mail bereiken info@Glimr.nl